Jönköpings allmogemarknad

14. september var det allmogemarknad här i Jönköping. Då kommer alla med sina hemmagjorda greier och säljer på hovrättstorget. Det spelas ochså teater då, och min mann var med å spela. Det var jätteroligt! Jag tok mycket kort, og här är resultatet:
   

Han spelade Söderström (en mördare) i tjyva nyman, ochså spelade han bonden Anders i kvinnerna på hagra.

I dag har vi varit på hockeytrening med min ena pojk. Victor ville inte Gustav, så då blev det så.
40 st  2002 pojkar i Smedjehovshallen, hallo.......... Kul hadde han i alla fall.

Ha en trevlig vecka!

Lene


Kommentarer
Postat av: Lindy

Så kule bilder og LOs. Bra farger og flink mann. Skulle likt å se det stykket!

Sees om ikke lenge!

Klem !

2008-10-12 @ 23:48:12
URL: http://lindys.blogg.no
Postat av: Petra/Paradise

Fina lo´s du gjort!

Den marknaden har jag alltid missat, har typ alltid jobbat då =(

Roligt att en av lillkillarna vill börja spela hockey! Hoppas han finner intresset att fortsätta =)

kram Petra

2008-10-26 @ 20:14:44
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0