Första skoldagen

19 augusti var det dags att börja i skolan för mina "små" pojkar. Utroligt hur fort tiden går! Inga mere förskola barn, konstigt!? De var så stolte när de fick på sig sina stora ryggsäckar. I deras klass är det 22 killar och 9 flickor. Hoppas de som jobbar vet vad de gör. Jag tycker det räcker med 2 pojkar hemma. Det är inte lett om dagen ska jag si!!!!
Som tur är , är de goda ochså innimellan.

Här har jag gjort 3 lo's:

   

Alla är gjort med bazzil kartong och texten är gjort med Abigail och Maddie Ann från QK.

Det var allt från mig i dag, krama om er!!

Lene


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

va stora dina killar blivit!! =D

Det är stort att börja skolan =)

3 jättefina lo´s du gjort som är värdefulla att ha när de blir äldre =)

jag hade bra gärna velat se mina outfitar när jag började skolan...men det är ett minne blott..

Kram kram!

2008-09-30 @ 16:56:53
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lindy

Fine gutter og fine LOer. Gleder meg til dere kommer. Skal bli gøy å vise deg huset og kanskje noe av butikken som kommer.

Klem Lindy

2008-10-02 @ 21:45:16
URL: http://lindys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0