SPANIEN 2008

I helgen var det mässe i Göteborg, og jag var där för första gongen. Jättekul med så mycke scrappesaker och stämplar samlade på samma ställe. När jag hadde butik var jag bunden av matrial jag hadde i butiken, nu kan jag välje att handla på månge ställen! Inspirationen har kommit tillbaka, og jag forsöker hinne med att skapa så mycket som möjligt. Inte lett när jag har full jobb, två 6 åringar och ett hus att städa!

Jag fick inspiration från Kristina till att gjöra de här LO ene:


Kartong från Bazzill och mönstrade papper och dekorationer från Hildas rum.


Bakgrunds papper, bazzil, stämpel med siffror från Hero arts, bokstaver
Maddie Ann, och mönstrade papper och dekorationer från Hildas rum.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Å va fina nya LO´s! Bara älskar de pappren!

Hopaps du hade superkul på mässan, det finns ju sååå mycket fint :-)

Ha det gott!

/Angelica

Postat av: Lene

Tack så mycket. Papprene är helt fantastiska.



Lene

2008-09-09 @ 09:28:33
URL: http://lenespyssel.blogg.se/
Postat av: Lindy

Hei Lene



Så fint å se deg i aksjon igjen. Kjempefine Loer. Tipper det var sånn passe greit på messa. Jeg skal nok ikke tørre å dra på det her. Har brukt så utrolig mye penger på scrapping i det siste. Får bruke litt av det jeg allerede har først.



Klem Lindy

2008-09-09 @ 15:23:33
URL: http://lindys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0